Grupul de francize de fashion Peeraj a deschis în Băneasa Shopping City un magazin sub brandul Armani

Grupul de francize de fashion Peeraj a deschis în centrul comercial Băneasa Shopping City din București un magazin sub brandul Armani. Magazinul are o suprafață de 190 metri pătrați și este ancorat central de două embleme mari de identificare – un “A” și un “X”, bazat pe brandul Armani Exchange. Read more»

Armani Exchange a deschis primul magazin din Romania, in Baneasa Shopping City

Armani isi continua expansiunea in retail cu deschiderea noului sau magazin, Armani Exchange, primul din Romania, la parterul centrului comercial Baneasa Shopping City din Bucuresti. Magazinul de 190 metri patrati adopta un nou concept de design de retail, implementat pentru relansarea brandului A|X Armani Exchange. Acesta este inspirat de estetica unui hangar industrial contemporan si foloseste materiale solide, puternice pentru a crea un cadru urban. Read more»

Un nou brand de haine s-a lansat în România. Unde se va afla primul magazin

Armani îşi continuă expansiunea în retail cu deschiderea unui nou magazin la parterul centrului comercial Băneasa Shopping City din Bucureşti, România. agazinul de 190 de metri pătraţi adoptă un nou concept de design de retail, implementat pentru relansarea brandului A|X Armani Exchange, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei. Acesta este inspirat de estetica unui hangar industrial contemporan şi foloseşte materiale solide, puternice. Read more»

Armani Exchange deschide primul magazin in Bucuresti

Armani își continuă expansiunea în retail cu deschiderea noului său magazin la parterul centrului comercial Băneasa Shopping City din București, România. Magazinul de 190m2 adoptă un nou concept de design de retail, implementat pentru relansarea brandului A|X Armani Exchange. Acesta este inspirat de estetica unui hangar industrial contemporan și folosește materiale solide, puternice. Oțelul brut, lemnul cu aspect vintage și betonul evocă look-ul și spiritul tânăr al unui interior industrial dinamic din New York. Read more»

ARMANI EXCHANGE DESCHIDE PRIMUL MAGAZIN IN BUCURESTI

Magazinul de 190m2 adopta un nou concept de design de retail, implementat pentru relansarea brandului A|X Armani Exchange. Magazinul de 190m2 adopta un nou concept de design de retail, implementat pentru relansarea brandului A|X Armani Exchange. Acesta este inspirat de estetica unui hangar industrial contemporan si foloseste materiale solide, puternice. Otelul brut, lemnul read more»

Cel mai important grup local de francize preia dezvoltarea brandului Skechers şi merge spre afaceri de 65 mil. euro

Peeraj, unul dintre cei mai im­por­tanţi jucători de pe piaţa locală a modei şi cel mai puternic grup de francize din acest seg­ment, a preluat cele două ma­ga­zine Skechers pe care americanii le deţineau direct în Ro­mâ­nia. Skechers este un brand american cu afaceri anuale de peste 3 mld. dolari. Brandul de încălţăminte se adaugă ast­fel portofoliului Peeraj care mai curinde alte branduri printre care CCC, Boggi read more»

Peeraj, cel mai puternic grup de francize de modă de pe piaţa românească intră pe nişa magazinelor cu preţuri mici cu brandul Tati

Pe această piaţă, a magazinelor care vând haine, cosmetice şi articole pentru casă la preţuri mici, mai activează şi compania poloneză Pepco.

Grupul Peeraj, unul dintre cei mai importanţi ju­că­tori de pe piaţa locală de modă şi cel mai puternic grup de francize din acest segment, şi-a completat por­tofoliul cu brandul francez de haine şi de­co­raţiuni inte­rioare cu preţuri mici Tati, cu care vrea să ajungă la 25-30 de magazine pe termen mediu. Read more »

Primul magazin Boggi Milano a fost lansat în Băneasa Shopping City

Din 1939, marca Boggi Milano se remarcă drept un producător rafinat de modă bărbătească, adresată celor care apreciază un stil contemporan, modern și cosmopolit, dar care respectă eleganța tipică Made in Italy. Articolele vestimentare Boggi Milano mizează pe echilibru estetic, evită epatarea și sunt concepute respectând motto-uri precum cel care spune că „trecutul și viitorul generează eleganța prezentului”. Primul magazin Boggi Milano din țara noastră este acum deschis în Băneasa Shopping City, prezentând totodată și colecția primăvară/vară 2016.  Read more »

Primul magazin TATI din Europa de Est se deschide la București

După ce a deschis 15 magazine la nivel internaţional în ultimii doi ani, TATI, brandul de modă francez recunoscut pentru prețurile reduse, deschide primul magazin din Europa de Est, la Bucureşti, pe 27 octombrie. Locaţia din capitală este prima dintr-un lung şir de deschideri ce vor urma în mai multe oraşe din România, Ungaria, Serbia şi Bulgaria.  Read more »

Un brand important de haine din Franţa intră în România. Primul magazin se deschide în Veranda Mall

Grupul francez Tati, unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa vestimentară din Franţa, a ales România pentru a intra în zona Europei de Sud-Est. Marian Radu, managerul companiei care a adus brandul pe plan local, vorbeşte despre planurile firmei pentru România şi investiţia în primul magazin Tati.

Decizia TATI de a alege România ca prim punct de desfacere pentru Europa de Sud-Est, spune Marian Radu, general manager al Peeraj Brands International, vine după doi ani în care au fost deschise nu mai puţin de 15 magazine TATI read more »

S-a deschis primul magazin Boggi Milano în România

Primul magazin al brandului de modă italian Boggi Milano a fost inaugurat în Băneasa Shopping City.

Boggi Milano, brand ce creează haine pentru bărbați din 1939, este prezent pe piețele din Europa, Asia și Emirate, cu peste 135 de magazine în mai mult de 28 de țări. Read more »

Patru branduri străine de modă intră în lupta pentru cei 3,6 miliarde de euro pe care românii îi dau pe haine şi pantofi

Un român cheltuie lunar 15 euro pentru achiziţia de haine şi pantofi, cu 30% mai puţin decât un ceh sau un polonez şi de cinci ori mai puţin decât un neamţ.
Totuşi, românii alocă cea mai mare parte din salariul lunar, de 4,2%, situaţie ce confirmă astfel că piaţa locală este mai dispusă să cheltuie bani pe haine şi încălţăminte. Acesta este principalul mo­tiv pentru care an de an nume noi intră în România, pe o piaţă dominată de giganţi precum Zara sau H&M. Read more »

Boggi Milano: rafinament italian cu o tușă modernă

Când te gândești la eleganța masculină, fără doar și poate îți apare în minte stilul italian, nu-i așa? Este inevitabil, căci italienii perfecționează aerul de rafinament lipsit de efort de câteva secole încoace.

Boggi Milano porneşte de la moştenirea şi genetica stilurilor din trecut pentru a satisface conceptul de eleganță actual. Dress code-urile anterioare revin în reîncarnări moderne, iar ideea de stil clasic este susţinută de o cercetare continuă. Texturi contemporane read more»

Cel mai puternic jucător de pe piaţa francizelor de modă se va extinde cu 20-30 de magazine noi pe an

Grupul arab Peerj, cel mai puter­nic din industria de modă în sistem de fran­ciză din România, care are în porto­foliu branduri precum retailerul de încălţăminte CCC, cel de modă Pim­kie sau cel de bijuterii Swarovski, va ajunge la finalul acestui an să nu­me­re 70 de magazine pe piaţa locală şi afaceri de 35 de milioane de euro.

„Doar în acest an ne-am com­ple­tat portofoliul cu Armani Jeans, Max&Co read more»

Celebrul brand de bijuterii si accesorii TOUS, prezent si in Romania

Bucuresti, decembrie 2015. Brandul de bijuterii si accesorii TOUS a deschis un magazin in Baneasa Shopping City. Sub conceptul de affordable luxury si departe de parametrii bijuteriilor traditionale, TOUS creeaza bijuterii si accesorii, care pot fi purtate de zi cu zi, pentru o femeie moderna, urbana si activa. TOUS este un brand sensibil, delicat, fun si cu un spirit mereu tanar. In 1985, ursuletul este ales emblema companiei si devine astfel elementul unic si reprezentativ TOUS care va fi folosit in majoritatea creatiilor brandului. read more»

Regele pantofilor low-cost din Polonia atacă supremaţia liderului Leonardo şi îi ia locul în AFI Palace Cotroceni

Leonardo, cel mai important retailer de încălţăminte din România după cifra de afaceri din 2012, a închis magazinul din centrul comercial AFI Palace Cotroceni, unul dintre cele mai read more»

Numitorul comun al Geox, Swarovski şi Jack & Jones: un grup arab cu 40 de magazine, nouă branduri şi 18 mil. euro în România

Grupul arab Peeraj a intrat în retailul de modă din România acum opt ani şi a ajuns astăzi la peste 40 de magazine sub nouă branduri în franciză, printre care Geox sau Swarovski, şi read more»

Regele pantofilor low-cost din Polonia continuă expansiunea cu 14 magazine noi

Retailerul polonez de încălţă­min­te CCC va deschide în acest an 12-14 magazine noi, men­ţinând ritmul im­pus la intrarea pe piaţa locală, în vara lui 2012. Astfel, reţeaua va număra la fina­lul acestui an circa 45 de magazine faţă de 31 în prezent.
„Brandul CCC a fost bine primit pe pia­ţa locală, motiv pentru care conti­nuăm expansiunea cu 12-14 magazine noi. Vrem să terminăm anul cu circa read more»

Duel germano-polonez pe piaţa românească de încălţăminte

România a devenit a patra cea mai importantă piaţă pentru brandul polonez de încălţăminte CCC după numărul de ma­ga­zine deschise, la doar trei ani de la intrarea pe piaţa lo­cală.

Brandul CCC, adus în franciză în România,  a ajuns la 36 de unităţi la jumă­ta­tea anului şi va con­ti­nua ex­pan­siunea chiar mai ra­pid în read more»